Dagens OS - Outfit!

Idag är första tävlingsdan under OS i Vancover och vad passar då bättre än ett inlägg i sann OS-anda? Eftersom jag tidigare skrev att bloggen skulle ha inriktning mot trendigt mode, tänkte jag reda ut begreppet "dagens outfit" en gång för alla. Det hela går ut på att ringa tonårstjejer visar upp sin utstyrsel för dagen samt skriver inköpsställen och pris. Det här med inköpsställen är för 95% av landets män (ink. mig) väldigt onödig, obefogad samt överflödig information som inte uppfyller något som helst syfte. För bloggerskorna däremot, tycks detta vara lika självklart som att offside inte kan göras på egen planhalva i fotboll. 
Exemplar på populära inköpsställen: Nelly.se, H&M, Ginatricot. (lol)

Här kommer min outfit för tv-kvällen:



T-shirt: Vanlig vit, tag tre betala för två på dressman, 99 spän.
Byxer: Adidas, fått av fotbollslaget, alltså gratis
Strumpor: Inte fan vet jag? Vanliga svarta tubsockor antagligen.

Nu har jag uppfyllt modekvoten för ett bra tag framöver. 
//P 


Kommentarer
Postat av: martin

Hehe Pontus! nu börjar man känna igen dig ;)

2010-02-14 @ 00:27:56
Postat av: Rebecka

jag är imponerad av er :P

2010-02-14 @ 10:23:57
URL: http://fraasigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0